Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 octombrie 2010

O clasă suberbă

     Dacă m-aş apuca să scriu cam toata istoria clasei IC - a VIII-a C din generaţia 2002 - 2010, aş putea spune că aici este începutul, dar nu aş putea să mă opresc din povestit... 
     Poate că nu am fost tot timpul uniţi aşa cum ar fi trebuit, dar am ştiut să ne distrăm indiferent de situaţie. Poate din cauza asta am fost categorisiţi drept unu dintre Cele mai  gălăgioase şi mai nebune clase.
    Chiar dacă doamna dirigintă a fost în anumite momente mai dură cu noi şi ne critica în anumite momente când nu ştiam o formula chimică sau sa rezolvăm problemele de la chimie, trebuie să fim recunoscători faţă de ea şi să îi transmitem că îi mulţumim pentru tot ce a făcut în spijinul nostru şi că nu o vom uita niciodată.
    Chiar dacă în anumite momente doream să vină cat mai repede sfârşitul clasei a VIII-a, le mulţumim domnului învăţător şi domnilor profesori că ne-au suportat in aceşti ani şi ne-au deschis drumul în viaţă.
    Şi la sfârşitul acestor ani minunaţi, nu se poatea să  ne despărţim fără un banchet de excepţie, care să ne amintească de generaţia noastră. Nu pot decat să îmi iau rămas bun de la toţi colegii, domnii profesori şi de ceilalţi elevi care au rămas în urma noastră şi să le promit că nu îi voi uita niciodată.
                                                                                               Îmi va fi dor de voi ...

3 comentarii: